bra beslut

efter att ha haft mer eller mindre ångest i flera veckor har jag bestämt mig för att sänka ambitionsnivån. om jag inte lyckas ta mitt mc-kort i höst så får det vara så. då tar jag det lätt som en plätt till våren. tyvärr kommer dom att utöka provet med både en teoretisk och en praktisk del innan dess men det kommer säkert att gå ändå. för nu har det bara känts som en enorm, tung boll av stressande prestationsångest som har legat och rullat på bakom mig. och anledningen till att jag började köra var ju för att det var KUL. så får det bli. och efter att ha förlikat mig med detta så känner jag mig lätt som en fjäder.

nu ska jag bara njuta av hösten och min nya lägenhet. jag får nycklarna idag och kan börja flytta över saker. då jag inte har så många kartonger tänkte jag frakta över det jag har packat, lasta in i köksskåp och garderober och sen packa en laddning till. mina möbler kommer med flyttlass, mest troligt nästa vecka. och veckan därpå kommer mina underbara föräldrar hit och hjälper mig med målning och tapetsering. gulle dom!

jag ska försöka vara duktig och fota en massa. kanske inte så mycket före men väl efter. det behövs bara ett begränsat antal bilder för att se hur fult det är med gula, blåa och terracottafärgade tapeter... eller hur?

bara 1,5 timmer kvar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0