inte så illa som befarat

min påbörjade flytt går, än så länge, bara bra. i onsdags hyrde jag mig en liten skåpbil och fraktade över mina flyttlådor. trots att jag blivit erbjuden hjälp (iom att jag inte har nån bil) från flera håll bestämde jag mig för att fixa det själv. det var inte särskilt mycket så det gick på en förmiddag och då hann jag även svänga förbi röda korset och bidra...

lägenheten har inte alls så hemska tapeter som jag mindes det men dom är fortfarande alltför gräsliga för att jag ska vilja bo bland dom! jag har redan planerna klara för hur det ska målas/tapetseras. tur att jag har så hjälpsamma föräldrar!

köket är väldigt neutralt (förutom tapeten då) men det var några kakelplattor som var rätt hiskeliga enligt mig. som tur var upptäckte jag vid närmare granskning att det bara var påklistrade motiv. puh... så nu är allt kakel vitt och fint! =)


 

inte min kopp thé...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0