räknas det som bok eller?

"den nakna sanningen" av linda rosing tycker jag nog inte att man kan kalla för bok. snarare en samling små texter som går ut på att rättfärdiga varför hon gjort som hon gjort. ett långt försvarstal kändes det som. och bilderna på hennes bröst före och efter operationerna? vad var dom bra för? okej att bilderna från innan var lite intressanta men hur hon ser ut efter operationerna känns det som att man har rätt bra koll på! eller hur? 

nej, den boken rekommenderar jag inte till någon.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, då vet jag vilken BOK jag inte ska läsa i höst. :)

Jag blir lite lätt illamående bara jag tänker på henne...

2009-09-22 @ 13:19:47
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Youth Novels by Sariiii

jag köpte den boken för ett par månaders sedan, och har inte ens läst färdigt första kapitlet. det är riktigt långtråkig och dålig....



hoppas att du får en bra dag! :)

2009-09-22 @ 13:52:22
URL: http://sariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0