back to work

sådärja. då var det färdigsemestrat. känns lite både och faktiskt. det kan iofs bero på att jag kanppt sovit nåt i natt. för det första så var det inte så lätt att gå i säng tidigare (har varit uppe alldeles för länge sista veckan), sen kunde jag inte somna för det blåste och regnade som tusan, vinden riktigt visslade i fönstrena. och när jag väl somnade vaknade jag och var kissnödig - twice. inte kul att stiga upp tidigt. under semestern har jag bara klivit upp före 7 om jag skulle med ett tåg till nåt kul!

med det här vädret känns det som att hösten verkligen är här. är det lika illa hos er?

Kommentarer
Postat av: Agneta

Japp. Det är lika illa i Västerås i alla fall.

2008-08-05 @ 09:59:51
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: solli

svar: tack för tipset! ska gå o kolla på indiska imorrn!

2008-08-05 @ 22:10:33
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0