godmorgon!

ojoj, vad jag har sovit skönt! efter att ha sovit alldeles för lite alldeles för ofta så tog jag igen ordentligt med sömn i natt. jag gick i säng vid 21 och somnade bums. vaknade vid 4 och tyckte att det var morgon - jag hade ju sovit 7 timmar! men det finns inte så mycket att göra klockan 4 en söndagsmorgon i borlänge så jag sov i 4 timmar till.

nu har jag promenerat, ätit frukost och läst bloggar. innan jag börjar jobba tänker jag att jag ska köpa cykellysen. sist jag cyklade hem från jobbet mitt i natten var jag riktigt rädd att nån skulle köra på mig i mörkret. jag vet att jag har cykellysen nånstans men jag tror att dom hamnade på ett "smart ställe" när jag flyttade, dvs jag har ingen aning om var dom är! :-)

 
det är såna här lampor jag har nånstans... dom är från clas ohlson och bilden med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0