här och nu

jag befinner mig i en bubbla av stillhet, mammas mat och familjekärlek.
hur gött som helst när det inte händer så ofta. men jag skulle nog ändå inte klara mer än en vecka...

jag har:

- inte meddelat min närvaro till fjärilsmannen
- träffat fd sambon och agerat samtalsterapeut (trassligt med nya tjejen)
- bokat in en mysfika (med goa E) som går av stapeln i eftermiddag
- bokat plats på kombipasset ikväll (45 min pump och 45 min spinning)
- ätit kräftor med löjrom och västerbottensost
- gått en vända på stan men
- inte köpt en enda grej

och bäst av allt:

- kollat på diabilder från 1972 och framåt! tänk att både farmor och farfar hade brunt hår en gång i tiden. för mig har dom alltid varit gråhåriga! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0