hemska drömmar

jag drömde så himla otäckt i natt! det var nog min värsta mardröm någonsin. fy.

i drömmen såg jag min granne på balkongen mittemot och hans tjej ramla över räcket. när jag kikade ner på gården var det värsta partyt. jag menar värsta partyt - folk som låg och spydde i buskarna och allmänt otrevlig stämning. ingen brydde sig om dom som hade ramlat ner, några tom skrattade åt dom och sparkade lite på deras kroppar. när jag gick in i min lägenhet igen så var det samma typ av party där... hela lägenheten var totalförstörd, alla värdesaker var borta och när jag skulle ta hand om mina nycklar så var dom redan borta.

behöver jag säga att jag vaknade i total panik? och var tvungen att kolla så mina nycklar fanns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0