innedag

fy tusan vilket trist väder! jag blir inte ens förvånad när jag tittar ut på morgonen och det regnar. grått och regnigt har blivit standardvädret här i mina trakter, värdelöst.

iofs gör det väl inte sååå mycket eftersom jag ändå har tvätt och lite städning på dagens schema men humöret blir ju iaf lite bättre med solsken ute.

jag passade på att ta en sväng på kupolen direkt efter mitt arbetspass. eftersom torsdag är städdag på min arbetsplats så är det en lämplig dag om man vill gå och kika i affärer utan att ungarna från jobbet är där i nåt ärende... men döm om min förvåning när jag inte hittade en enda grej jag ville köpa med mig hem! jag handlade mat istället och gick hem och lagade kycklinggryta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0