intet nytt under regnmolnen

morgonpromenaden tog sin tid idag med då jag inte kunde lämna bärhinken hemma. men nu tror jag att det får räcka, jag har inte mer plats i frysen! hallon är ändå dom allra godaste bären. undrar om det är därför dom är så svåråtkomliga. idag har jag tampats med både tistlar, brännässlor och sniglar. och sniglarna är det som är värst enligt mig. vill bara kräkas när jag ser en. uäck!

detta är min sista lediga dag för den här gången, imorgon börjar jag jobba igen. det känns faktsikt kul! jag ska jobba i två veckor sen åker jag upp till min gamla hemstad en vecka. det ska bli helt underbart! jag och min mamma är väääldigt tajta och pratar i telefon mest varje dag. den längsta tid som gått utan att vi träffats är 2 månader. nu har det snart gått 3 månader sen sist. MAMMA! :-) 

nu ska jag ta och se om jag kan laga min klocka eller om jag måste lämna in den nånstans. den åkte nämligen i golvet i början på semestern... sen ska jag ta en sväng till bibblan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0