sååå skönt!

klockan var exakt 00.00 i natt när jag ställde ner min väska hemma hos mamma och pappa. grymt skönt att bara krypa ner i den skönaste säng som finns, den 120 breda säng som jag fick när jag var 9, that is! när jag vakande strax före 9 tog jag min gamla morgonpromenad och har sedan dess ätit ätit en lååång frukost med mamma. dagen har bara börjat och jag har ännu inga andra planer än att gå på yoga ikväll. det är underbart!

dom ringde förresten från jobbet för att kolla om jag kunde jobba idag och på fredag, men ack! haha. efter det utfärdade min chef reserestriktioner för min del, han vill inte att jag åker längre bort än till insjön - då kan han kalla tillbaka mig för att jobba. det är bra med en chef som gillar att skämta, för det hoppas jag att han gör! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0