seg natt med mardrömmar

i natt kom jag hem från jobbet vid kvart över 12 ungefär. efter att ha duschat och donat på lite så gick jag i säng vid 1-tiden. man kan tycka att jag borde ha somnat som en stock efter att ha jobbat sen klockan 8, första dan efter semestern, men icke. när klockan var halv tre var jag fortfarande klarvaken.

när jag väl somnade så drömde jag en massa konstigheter. som tur är minns jag inte allt! det började helt ok med att jag och pappa skulle äta glass - sen spårade det ur. jag vaknade med panik och gråten i halsen. mardrömmar som innehöll piercingar som infekterats och annat läskigt. jag vill inte ens försöka komma ihåg det men om det hade varit sant så hade mitt ansikte varit förstört till oigenkännlighet. det första jag gjorde var att känna på mitt ansikte för att vara säker på att det var en dröm. usch.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0