surmupp

efter en tjurig och deppig dag avslutade jag kvällen med att äta lösviktsgodis till jag fick kväljningar. bra anna! det blev ju mycket bättre. NOT!

så idag måste jag känna mig usel över hur tjock och äcklig jag blir också, starkt jobbat! kan man skylla på jobbet att man blir en knubbis? eftersom jag inte hinner (vill inte stiga upp före 6) promenera på morgonen när jag ska jobba och jag inte hinner träna efter jobbet (gymmet har stängt vid 23.30) och jag måste äta den mat som serveras för att föregå med gott exempel så har jag utvidgat min midja med åtskilliga centimetrar under våren. jag äcklas.

observera att detta INTE är nåt ätstörningsinlägg, bara godisångest och allmänt missnöje. ont i halsen har jag också.

idag ska jag iaf följa med mamma och pappa och kolla på den lägenhet dom mest troligt ska flytta till när dom har sålt mitt barndomshem. vilket verkar bli rätt snart. känns väl både och men mest är jag glad för deras skull.

nu lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0