uppdatering av planerna

här hade jag ju bestämt mig för att det ska bli andra bullar. jag skulle ta tag i saker som jag är missnöjd med och det skulle gå till på detta vis, till att börja med iaf.

+ gå en kurs, antingen på högskola eller en kvällskurs av ngt slag
+ skaffa ett litet extraknäck
+ regga mig på, och detta skäms jag för fast det egentligen inte är så pinigt, dejting/kontaktsajt av något slag


punkt tre är avklarad (jag har tom fått mail från några filurer!), punkt ett är på G - ikväll ska jag bege mig till grannstaden för att kolla in lite danskurser. eftersom jag verkligen älskar dans, ja, även bugg och foxtrot, så tänker jag att det är bra, både socialt och motion! hehe. det är punkt nummer två som jag inte har påbörjat ännu. men det känns inte jätteviktigt när de två punkterna är på banan.

jag har också tänkt att jag ska försöka stiga upp tidigare och gå en promenad innan jobbet dom dagar jag jobbar. när man, som jag, är van att motionera varje dag så blir jag skitirriterad när det inte går pga långa arbetspass.

sen har jag bestämt mig för att strypa sockertilförseln igen... före semestern var jag jätteduktig och åt bra men under ledigheten släppte jag helt. det får jag sota för nu :-( men jag vet ju att det går så det är väl bara att vara sträng med mig själv!

är ni fler som kickar igång hösten med nya friska tag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0