var ska jag sova i natt?

dom ringde nyss från jobbet och undrade om jag kunde ta ett extrapass - idag. eftersom jag ska jobba hela helgen kändes det inget vidare. jag brukar vara redigt less på ungarna på söndag em. när jag jobbar helg. så jag sa tack, men nej tack. nu funderar jag på om jag ska ringa och säga att jag kan ta natten iaf... jag tror jag erbjuder det så får vi se om det behövs.

planer för dagen är: 
body pump kl. 12, lite hemmafix (städa badrum, ev. skruva isär det fula soffbordet i furu), bibblan och kanske handla nån god middagsmat (är lite sugen på sushi...).

oj! just det ja! jag måste packa inför måndagens resa hem till mor och far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0