vilken helg!

fy tusan vad jag är trött i huvudet!
vi har haft en jättebra helg på jobbet. fullt ös med spring, lek och hög ljudnivå. men det var stökigt på ett bra sätt - fullt av energioch liv, precis som det ska vara i ett hus fullt av barn och ungdomar.
konstigt nog var det inte alls många konflikter mellan dom, men några mellan personal och ungdom förstås! :-) jag ar tom sovit riktigt bra under jourerna. natten mellan lördag och söndag sov jag däremot hemma men jag har absolut inget minne av det! haha. så kan det vara ibland när huvet är fullt med funderingar.

jag sov en timme efter jobbet och efter en springtur i ösregn åt jag lunch men jag är fortfarande helt off. jag orkar inte ens se tv. och då är det illa! så det lutar åt att jag tar en till tupplur innan jag sätter mig på tåget till arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0