vissa saker tål att upprepas

jag gillar body combat. jag gillar body combat. jag gillar body combat. jag gillar body combat. jag gillar body combat.

fy tusan vad kul det var att träna idag! instruktören hade satt ihop ett pass av låtar från gamla pass och det resulterade i 4 riktigt tuffa låtar. jag brukar (konstigt nog...) inte bli riktigt slut av combatpassen men detta tog nästan andan ur mig med! kulkul!

sen måste jag bara få lufta två träningsrelaterade iakttagelser:

1. det finns personer som sätter sig nr och vilar mellan låtarna. det tycker jag är konstigt. (självklart måste man få göra det om man typ håller på att svimma eller om man har ont nånstans.) jag försöker hålla igång medan instruktörerna byter låtar och joxar. men på mitt gym verkar det bara vara jag som är inne på den linjen... hur är det hos er?

2. på body combatpassen har majoriteten lindat handlederna. varför? man slår ju bara i luften? är det för att slippa tänka på att spänna handlederna så dom blir raka? är det för att se cool ut? eller vad är det frågan om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0