-

om den här dagen raderades från universum så skulle jag inte sakna den. jag skulle förmodligen inte ens märka att den var borta!

jag har handlat mat och det blev superdyrt. jag kan inte förstå varför? visst, jag köpte köttfärs som väl kostade kring en 50-lapp och jag handlade lite ingredienser till bakning (läs choklad) men sen var det mesta bara frukt och grönsaker. detta måste ju betyda att frukten är dyr just nu eller nåt sånt. fast dom spanska apelsinerna var sjukt goda så det är nog ändå värt det.

sen har jag kollat efter vinterskor, varit på bibblan (mitt bibliotek lånar ut amelia-tidningar upptäckte jag idag), handlat bananer och bakplåtspapper på lillkonsum. för bananerna var glömda och när jag skulle sätta igång att baka så saknade jag papper till plåtarna. bakar gör jag för att kunna bjuda på lite fika på vårt veckomöte på onsdag eftersom jag råkar fylla år då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0