dagsplan

jag ska genast göra mig iordning och cykla iväg till kupolen för att spana efter några saker som jag hoppas ska vara på rean... och det viktigaste är egentligen att leta nya träningsskor. men jag vet att det brukar ta flera månader innan jag hittar några som duger.

sen ska jag handla mat också. och förhoppningsvis laga lite riktig mat så jag får igång bättre matvanor igen.

det kommer att bli en tur till bibblan och träning.

sen har jag flera saker jag tänker blogga om. jag vet bara inte vad som kommer att komma ut först. tankarna slåss och trängs så mycket därinne så ingen kommer ut utan alla fastnar i dörren, typ.

nu tandborstning med min nya vän!

 

julklapp från min telepatiska mamma!
jag hade inte sagt att jag önskade mig en eltandborste för jag trodde att hon bara skulle tycka att det var dumt och onödigt åsså hade hon gått och skaffat mig en!
mamma vet bäst!




Kommentarer
Postat av: Solli

vilken snäll mamma!

Hoppas du har haft en skön julledighet!



p.s.du har jättefina naglar!

2008-12-30 @ 21:33:17
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0