dan före jobbardan

om det nu ändå ska hålla på att snöa vareviga dag så vore det ju flott om det kunde vara några minusgrader så snön låg kvar och inte bara slaskade till vägarna.

jag har sovit uruselt i natt. drömt en massa röriga drömmar, dock ej obehagliga, men röriga. åsså har det varit så varmt, så varmt. så det känns som att jag varit mer vaken än sovande. steg upp strax efter sju och gick ut. före lunch ska jag ta mig till mataffären och sen får jag se vad det blir. känns inte så lockande att ge sig iväg på nån lång cykeltur när det snöar småsmå isbitar i ögonen på en... men jag skulle ha varit förbi en loppis som är en bit bort för ryktet säger att någon har ett bord med massor av pärlor där. hehe.

men nu ska jag ta hand om tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0