done, done and done

jag är färdig med klapparna! så när som på lite färskvaror som ska inhandlas imorgon eller på fredag. det känns flott att kunna ta det lugnt och jag är fortfarande så glad att denna onsdag innebar ledighet istället för arbete.

jag har plockat fram resväskan och ska börja ta fram dom kläder jag ska ha med mig. oftast packar jag ner för mycket. men jag vågar inte låta bli - tänk om jag inte skulle känna för att ha just den enda koftan jag packat? jag måste ha ett alternativ med mig också. sen är det ju alltid svårast med skorna. jag behöver mina vinterkängor att ha när jag går på promenad. men dom är ju inget man har på sig på stan direkt så jag behöver ett par till, tex. ett par stövlar. skulle det sen vara så att jag skulle hamna på partaj så behövs ännu ett par, gärna med klackar. så det lär bli till att försöka pressa ner både stövlar och skoletter i resväskan och klumpiga kängorna får vara på fötterna. jag tar nog min tjocka vinterjacka på mig men måste packa med en skaljacka att promenera i. som tur är har jag iaf både träningsskor och plyschbyxor stationerade hos föräldrarna! :-)

nu blir det lite middag: kycklingfilé och cole slaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0