en helt vanlig måndagkväll

när jag drar mitt medlemskort på gymmet så brukar det plinga en liten glad truddelutt. idag hördes en jättekrasch istället. men det var ingen fara (obetald räkning eller liknande brukar kunna framkalla krascher). jag hade bara vunnit en julklapp! haha! vinna? jag? det händer i princip aldrig. jag har redan klämt och känt på paketet så jag vet att det är två muggar. hej jag heter anna och jag är sjukligt nyfiken, hejhej. hursomhelst så ska paketet få tjänstgöra som födelsedagspresylvang, present alltså, eftersom min praktiska och ekonomiska mamma redan påannonserat att det INTE kommer att skickas någon jubileumsgåva till mig i år eftersom jag kommer till henne om två veckor. men det är ju inte mycket till fölsedag om man inte får öppna ett enda paket! eller hur?



nu ska jag ta mig an projektet att renbädda. ja, det är ett projekt när det handlar om en dubbelsäng. i en alkov. en och en halv meter upp i luften.

åsså göra klart bakningen förstås. kanske fundera ut kläder till intervjun på onsdag också.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag.

2008-12-10 @ 08:23:25
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: annaisa

agneta: tack ska du ha! dagen har iaf börjat riktigt bra! :-)

2008-12-10 @ 08:59:21
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0