en lista

jag läste en lista hos lina och tänkte att den kan jag ju roa mig med för att få igång hjärnan!

Stänger du av mobilen när du sover?
nix. jag gjorde det en gång och då ringde inte larmet på morgonen...
Vem såg dig senast naken? jadu, det var nog jag själv det.
Hur såg du ut på högstadiet? jag var arg och svart runt ögonen, axl rose var stilikonen!
Hur kommer du se ut om tjugo år? antagligen som nu fast lite rynkigare, jag har sett rätt lika ut sen jag gick på mellanstadiet.
Hur var du på dagis? en rättvis, fantasifull och bestämd dagisfröken, som barn var jag hemma med mamma och storasyster.
Hur är du att ha som arbetskamrat? ordningsam, skojfrisk och seriös på samma gång, bra komihåg.
Biter du på naglarna? nej.
Har du något handikapp? nej.
Är du rädd för att få hängbröst? ingen risk, det finns inget som kan hänga!
Tror du att gud är en man eller en kvinna? tror inte att gud är en person överhuvudtaget.
Svär du? sällan. när det händer är jag riktigt, riktigt arg.
Är du trevlig mot jehovas vittnen? jag undviker dom. så jag är nog otrevlig då?
Hur homo är du på en skala 1-10? homovänlig är jag absolut men gillar män.
Tror du på utomjordningar? inte ett skvatt.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? det måste ju bli min morgngröt, den äter jag ju redan varje dag!
Vad finns alltid i ditt skafferi? salt, kaffe och thépåsar.  
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? svamp och mat som innehåller svamp. jag får kväljningar.
Ljuger du? nääää...???... inte skulle väl jag. det besvarar nog frågan...  
Har du kysst en polis? japp (gjort annat också).
Är du rädd för securitasvakter? nej, dom kan ju rädda mig om nån är dum.
Har du någonting att dölja? absolut.
Vad har du på din nyckelknippa? nycklar och ett nyckelband från NIKE
Är du / har du varit gift? nix.
Skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att hämta din partner från krogen fast det går nattbussar? inte en chans.
Kan du laga cyklar? litegrann kan jag allt.
Kan du fixa med bilar? nej.
Brukar du köra om? bara på motorväg och när det är typ traktorer som puttrar på i vägkanten.
Kan du baka bröd? ja, absolut.
Vet du hur man frostar av en frys? oja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0