en sån dag!

herregud vad kul vi hade på jobbet igår! det var en så helt underbart rolig dag. höjdpunkten var nog på kvällen när vi gick ut och åkte pulka/tefat i en dödsföraktande brant backe. jag skrattade och skrek omvartannat! och ungarna med. men jag tror jag måst kolla runt efter ett par bättre kängor/stövlar för det är ju sååå drygt att få in snö runt fotlederna hela tiden. jag belv även dragen i pulka av en liten gosse. jag tror inte jag har fått pulkaskjuts sen jag hade en ensiffrig ålder... jaja. roligt var det iaf, det var nästan så jag inte ville gå in när det blev dags för kvällsfika!

nu har jag 4 lediga dagar framför mig. trodde först att jag skulle jobba på onsdag men det visade sig att jag är ledig. och jag lovar att det behövs för jag har inte fått ordning på allt inför julresan ännu! skönt att slippa stressa.

en sak till bara. dom ringde från jobbet jag har sökt. men jag stod inne på bibblan med ungdomarna runtomkring mig så jag kunde inte prata då. dom ska ringa idag. jag vet inte vad jag vill. alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0