hope for the best...

idag har jag spenderat åtskilliga timmar letandes efter downloads av drivrutiner till min nya mp3. nu har jag hittat, laddat ner men jag vågar inte försöka mig på att öppna eländet. filerna heter: blablabla.rar, vilket gör mig lite förbryllad. har fått för mig att man måste packa upp dessa filer på nåt särskilt vis... åh, vad jag önskar att jag kunde mer om datorer och hade en snabbare och bättre dator förstås!

jaja, wish me luck! och hör gärna av dig om du vet nåt som kan hjälpa mig i min kamp!

Kommentarer
Postat av: Kris

sök och ladda hem programmet "winrar" från www.download.com sen kan du packa upp filerna =)

2008-12-14 @ 21:04:58
URL: http://www.winnerhed.net
Postat av: annaisa

kris: tack för tipset! jag testade att packa upp med IZArc och det gick bra, nästan. tyvärr var det en fil i varje "paket" som inte gick att öppna. så det sket sig ändå! :-(

2008-12-16 @ 12:10:50
URL: http://annamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0