jag antar utmaningen!

från finaste atomflickan kom en utmaning.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram
1. cityakuten
2. desperate housewives
3. grey's anatomy
4. martha stewart show (jag somnar så skönt till martha's lugna röst!)
5. ugly betty
6. alla möjliga lagamatprogram
7. nikolaj och julie
8. efter 10 (det där på tv4 med malou)

8 saker jag gjorde igår
1. var på apoteket
2. promenerade
3. hämtade ut ett paket
4. tränade
5. åt ärtsoppa med skånsk senap
6. bakade scones
7. skickade sms
8. virkade en vante

8 saker jag ser fram emot
1. kvällens träningspass
2. när träningen är över och jag får gå hem och duscha
3. baka pepparkakor med min älskade syster
4. julbord på söndag
5. min födelsedag (fast den brukar ofta bli ett antiklimax)
6. träffa familjen till jul
7. träffa glada vänner från förr till jul
8. att få se på när familjen öppnar sina julklappar

8 favoritrestauranger
1. balzac
2. broken dreams
3. johanna i parken
4. michelangelo
5. café piazza d'oro
6. hard rock café
7. murasaki
8. mammas kök!

8 saker på min önskelista
1. skidutrustning
2. nya träningsskor
3. mc-kort
4. cellulitfria lår
5. några nya glada vänner
6. tjockare hår
7. dom perfekta svarta stövlarna
8. en ny dator

8 personer jag utmanar
1. solli
2. lina
3. nergårdsemma
4. resten...
5. av platserna...
6. vill jag...
7. ge till er...
8. som läser min blogg i smyg! (och ni får gärna ge er till känna!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Utmaningen är antagen! :)

2008-12-04 @ 09:15:36
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Solli

vad kul! jag antar utmaningen, återkommer i helgen!

2008-12-06 @ 01:38:50
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0