julreflektioner

den här julen är alltigenom konstig. vi firar på ett ställe där mamma och pappa bara bott i en vecka och min älskade lilla farmor har haft vinterkräksjuka och orkar inte komma och hälsa på (hon bor ca 40 mil bort). jag har aldrig firat en enda jul utan min farmor förrän nu. det känns tråkigt och ledsamt. både för att vi inte får ses och för att jag tvingas inse att hon faktiskt är gammal och inte kommer att leva för alltid... :-( 

idag har jag och syrran bakat pepparkakor. sen skulle jag träffa en vän på stan och fika, vilket var väldigt trevligt. sen sprang jag på en vän som under några år var min allra närmaste och bästa vän! hon skulle leda ett aerobicspass ikväll så jag ska snart hiva mig iväg och träna jag!

bara lite middag först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0