längtig

jag pratade med min mor i telefon och vi konstaterade att det bara är två veckor kvar innan jag åker upp för att fira jul! yey! hon och pappa håller på att flytta och för att lösa det hela med sängplatser under julen så kommer den besökande farmodern att sova i deras sovrum, pappa i gästrummet och jag och mamma i vardagsrummet och där är det öppen spis! fatta tokmysigt att ligga och kika på brasan när man ska sova. jag längtar som en galning.

när något roligt börjar närma sig så längtar jag alltid så mycket att jag håller på att spricka. jag tror att ju närmare det roliga kommer ju mer längtar jag. det blir liksom mer och mer påtagligt. jag menar, att jag ska hem och fira jul har jag ju vetat sen innan jag flyttade men det är först nu som jag börjat längta på riktigt. är det fler som har det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0