måndag igen

hej och hå. det var den jobbarhelgen. bara en långvecka kvar innan det blir lite jullov för min del. det känns bra ända ner i tårna.

igår tillbringade jag ca 7 timmar på tåg och det var helt ok. våra ungdomar har varit riktigt duktiga och fina i helgen. om man jämför dom med "vanliga" ungar så har dom ju varit rätt dryga och jävliga, men för att vara just dom här så har dom flesta varit änglalika! allt är relativt...

efter att barnen hade somnat igår satt vi kvar och babblade rätt länge. jag cyklade inte hemåt förrän klockan hade passerat 01. det var riktigt trevligt och roligt! så trevligt att jag nog råkade säga att jag ska ha fest nästa fredag... :-0
och på söndag ska vi äta julbord med jobbet.

det är bäddat för att bli en bra vecka! jag känner det på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0