uppdrag JUL slutfört

jag är på plats hemma i borlänge igen och kan stilla min internet-abstinens. mor och fars flyttning medförde byte av internetleverantör och det betydde (som vanligt) att internet inte funkade så bra... typ inte alls. jag har redan hunnit äta middag framför tv:n och hann precis se slutet på kajsa kavat och som alltid när jag ser filmatiseringar av astrid lindgrens böcker sprutade tårarna så det plaskade i ärtsoppan!

min dag på arlanda (över 4 timmars väntetid) blev hur bra som helst för det visade sig att min kära vän F och hennes dundersöta dotter också skulle tillbringa eftermiddagen på arlanda. så vi hade en riktigtriktigt mysig stund då vi hann uppdatera oss om vad som hänt dom senaste 3 åren. och äta sushi. och fika på waynes.

nu blir det heavy internetsurfande från min sida! :-)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0