fredagsstädning

efter en liten lunchpromenix blev jag så energisk att jag tog itu med veckostädningen. mina föräldrar måste ha bakat in solceller i mig vid tillverkningen! den energi jag får av solen är överlägsen allt annat! vid dammsugandet inträffade följande: 1) dèja vu-upplevelse, jag har gjort detta förut. och många gånger dessutom... hur tusan kan det bli så dammig på så kort tid? 2) incident nummer 1, 3) incident nummer 2, 4) incident nummer 3. 

image59 
incident nummer 1uppdagades när jag stängde av dammsugaren och det fortfarande brummade. jag hade dammsugat igång hårtorken.

image60 
incident nummer 2 var ett glas som åkte av ett bord. som tur var hade glaset redan gått omkull en gång idag och allt vatten som en gång var inuti var redan utspillt och upptorkat. 

image61 
incident nummer 3 orsakades av min lathet och ovilja att dammtorka. jag dammsög fönsterbrädan och blombladet slank in men det var ju änå visset och borde kastas anyway!

så händelserikt kan det vara när jag brummar runt med min lilla dammsugare! men rent och fint blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0