off season och jeans-mania

det blev sol! och det blev promenad till myrorna! jag tycker att det är så olika mellan gångerna jag är myrorna, ibland har de ingenting som känns intressant och ibland har de hur mycket som helst! idag hade jag kunnat köpa fyra, 4!!!, par jeans som alla var snygga, satt bra och var i rätt storlek! hur ofta händer det? det händer ju knappt på en "vanlig" affär. men jag var duktig och begränsade mig till ett par. det blev ett par mörka cheap monday då mina favoriter (mörka stuprör) har gått och blivit galet stora. men jag provade även ett par superljusa stuprör (lee), ett par vida, raka, mörka med spänne bak (levi's) och ett par riktigt klockrena "that 70'ies show"-jeans (lee). kanske måste jag gå tillbaka imorgon och köpa ett par till. just nu har jag bara två par jeans som sitter uppe ordentligt och som den jeanstjej jag är så känns det lite fattigt!

det andra jag köpte var en julskiva! känns hyffsat inaktuellt just nu men eftersom jag i julas konstaterade att jag inte hade en enda jullåt nånstans så slog jag till. till saken hör att jag tycker den mesta julmusiken är riktigt kass, men jag tror att det här är det bästa alternativet för mig. artisterna på skivan är bla frank sinatra, patti labelle, bing crosby och mahalia jackson - oldies, but goodies!

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0