kvällens allsång

jag erkänner direkt och utan omsvep att jag gillar allsång på skansen.

däremot tar det emot en aning att säga att jag just nu och helt plötsligt blev... hmmm... ganska intresserad av EMD, och mest då av E och M, tror jag iaf (visst är den blonda han, danny, från nåt idolprogram?). dom mörka skönheterna skulle kunna få komma och hälsa på hos mig men dom kan lämna blondie nån annanstans.

jag vet inte riktigt varför men jag tycker mörkhåriga killar är snyggare. får för mig att de blonda är mer ytliga och opålitliga av nån anledning... hmmm... kan det vara därför det sprack mellan mig och fd sambon. han är ju störtblond (men väldigt pålitlig)!

(imorgon lämnar jag bort min dator så förhoppningsvis kommer jag tillbaka med både bilder och mer inlägg om ett par dagar! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0