livets onödigheter

geeez! jag älskar rachel rays meningslösa gäster! idag är det baby planners på besök i showen. dom har alltså som jobb att planera inför andra människors nyfödingar! hilarious om du frågar mig. men det verkar ju skoj. undrar om det finns någon slags uppföljningsverksamhet? jag menar att om man har lejt bort planeringen av graviditet och förlossning så kanske det blir... ehh... övermäktigt att ta hand om sitt barn? eller jag vet inte.

det roligaste av allt var ändå översättningen av post delivery services. när en av baby planners:arna berättade vad dom gjorde så var post delivery services en del av deras tjänster. översattes till att dom tog hand om posten.

jag skrattar fortfarande.

nu med. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0