förälskelsefjärilarna

jomensåatt. en del frågeteckan har rätats ut och en del utropstecken har kroknat om man så säger. här funderade jag friskt på vad det var som felades, för jag hade helt själv räknat ut att det var något som inte stod riktigt rätt till. igår när jag pratade med fjärilsmannen himself så berättade han, helt självmant, att det fanns en till donna med i bilden. en som han träffat, jag citerar: av och till sen jul ungefär. jahapp. så det är så det är. här får han ju pluspoäng för att han är ärlig men händer det en gång så kan det hända igen. det är mycket som hänger i luften och jag skulle nog behöva lite samtalsterapi kring det här... men vi ska iaf träffas och äta en tidig lunch imorgon innan jag börjar jobba (jag har ett nuförstörvihelahelgen-pass framför mig, lördag kl.12- söndag kl.12). vem vet vad som kan hända?

det läbbiga är att jag tror jag skulle kunna lämna walkover bara för att förenkla livet för den här mannen! och det är scary för jag brukar satsa hårt och vara ego när det är nåt jag vill ha. jag har blivit en vekling! for the sake of love.

jaja, den som lever får se vad som händer. om inte annat så blir det då trevligt med lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0