funderationer kring livet och kärleken

jag träffar sällan och aldrig någon som jag känner att jag skulle vilja vara med jämt. det har nog bara hänt 2 gånger. en gång var min fd sambo. den andra gången var för flera år sedan då jag stod och pratade med en kille en hel natt. honom såg jag aldrig mer och jag ångrade mig i flera år. när jag tänker på det idag grämer jag mig nog fortfarande. av den anledningen funderar jag om jag inte ska ta och kontakta fjärilsmannen och undersöka hur landet ligger. men när jag tänker på hur jag själv skulle resonera om jag träffade en kille som skulle flytta härifrån omgående så blir jag lite tveksam. det kanske gör mer skada än nytta? humhum, måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0