god morgon världen!

idag har jag börjat med att betrakta min omgivning genom snötyngda ögonfransar. min värld verkar vara vänlig idag. inte mindre än två personer uppmanade mig att gå försiktigt för att det är så halkigt, det visste jag ju iofs redan eftersom jag redan gått flera kilometer men omtanken värmer ändå! vad oberäkneligt vädret är! igår funderade jag på att kanske ta fram joggingskorna i veckan om det fortsatte töa och idag singlar det stora flingor och lägger sig som ett vilseledande lager över den glashala isen...

under min uppvakningspromenad insåg jag också att jag gillar charlotte perellis vinnande schlagerlåt. jo, jag gör det. faktiskt. jag gillar "tusen och en natt" också, men det kan vara för att den spelades mycket på alla studentfester 1999... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0