hallå! vakna!

det här är en sån dag då jag inte verkar vilja vakna alls. jag steg upp 06.20 som vanligt, promenerade, duschade, åt frukost med ÄGG (det var precis så gott som jag visste att det skulle vara!), gick morgonrond i bloggvärlden, drack kaffe och skrev en platsansökan. trots allt detta hänger ögonlocken på trekvart och jag har ingen fart i varken hjärna eller kropp. tror att jag ska gå ut och skyffla lite snö för det verkar vara uppehåll just nu. det finns ju inget mer tröstlöst än att skotta snö när det hela tiden fylls på med mer, därför tänkte jag passa på nu. 

(ps. något som är underskattat är hemgjorda rischokladgodisar. såna där som man gör genom att smälta choklad och blanda ner puffat ris. smaskens. och jag som inte ens är särskilt förtjust i choklad... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0