jag har bestämt mig

det här med fjärilsmannen har ockuperat min hjärna rätt länge nu. och igår bestämde jag mig för att nu får det banne mig vara nog! härmed avskriver jag hans existens i mitt liv. det går inte att jag hakar upp mig såhär på en person efter att ha träffat honom en gång (visserligen varade "gången" i typ 13 timmar och jag skulle handlöst svara ja om han friade, men ändå...).

OM jag inte var så förbaskat mesig och OM jag inte avskydde att prata i telefon så skulle jag ringa och säga nåt i den här stilen:

- "hej fjärilsmannen, stör jag? jag ska fatta mig kort. jag fixar inte att vänta på att du kanske kommer att höra av dig och jag klarar inte av att konkurrera med nån annan tjej som du typ är ihop med så jag släpper det här nu. jag önskar jag kunde säga att jag hoppas ni blir lyckliga ihop och får många barn och blablabla men det kan jag inte. det enda jag önskar är att du ska bli lycklig, henne skiter jag i. det var allt. tack och hej"

nu får det räcka med att jag tänker allt det här och hoppas att han vågar höra av sig till mig om saker och ting förändras...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag :)

2008-03-25 @ 12:45:19
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Emma

åååh, låter jobbigt. komplicerat med...

bara hoppas på det bästa!

Ha en bra dag! Kram Emma!

2008-03-25 @ 12:48:01
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: ella

hm va jobbigt,hoppas d löser sej.hoppas du har en bra dag=)?

2008-03-25 @ 12:49:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg! :)

2008-03-25 @ 12:50:41
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: annaisa

johanna: tack detsamma! :-)

emma: jodå, lite jobbigt är det allt. hjärnan säger ett och hjärtat ett annat!

ella: på nåt sätt löser det sig alltid! haha, ser ju att du bor i dalarna! då blir vi snart "grannar"!

lisa: hejhej!

2008-03-25 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0