lägesrapport

  • påklädning - japp
  • tur till nyöppnad möbelaffär med mor - japp. jag VILL ha en röd, stor och vräkig fåtölj
  • handla lite mat - japp. det blev mest goda saker som frukt och nötter och lite choklad
  • fingå på stan och ev. hjälpa mor att hitta jeans (hon gillar acne men lyckas alltid köpa fel storlek) - japp, men det blev inga jeans, mamman var inte samarbetsvillig
  • köpa ansiktskräm - nja, köpt och köpt... jag stod och velade på apoteket tills en av expediterna kom och erbjöd mig några olika varuprover för att gå hem och se vilken jag gillade bäst. mer sånt, tack! :-)
  • skotta snö - näpp. jag fick inomhustjänst istället. typ göra pajdeg och förbereda maten

  • sen fick vi även med oss storasystern på stan så vi passade på att gå och fika också innan vi åkte hem!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0