ledig fredag

idag kommer att bli en skön ledig dag. jag har egentligen inga planer alls (förutom afro power dance)! jag tror att jag ska ta en sväng in till stan. jag har några ärenden + att jag är sugen på att kolla efter en kjol av något slag. tyvärr satte ju förra fredagens firande rätt djupa spår i plånboken och detta i kombination med att jag inte behöver fler prylar/plagg att flytta med gör att jag ska försöka avhålla mig från att handla. menmen... jag har fortfarande bara ett par jeans som är lagoma. alla andra hänger nere på höfterna efter vinterns underbara träningsflow! hoppas det håller i sig efter flytten... oj, svammelvarning här, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0