nu blev det mycket

  • bostad
  • löneanspråk
  • meddela AF
  • tillfråga referenser
  • fixa utdrag ur polisregister
  • prata med facket (både nuvarande och blivande)
  • avsäga mig sommarjobb
  • fixa firande (utgång imorgon)

on top of allt detta så ligger det kvar en del trixande för att få ut den a-kassa som jag haft rätt till ända sedan examen. åsså måste jag med jämna mellanrum göra en tokrusning runt hela huset och glida på sockarna längs hela hallen. tror att jag har utvecklat en hyperaktivitetsrelaterad feber... eller så hör den ihop med halsontet...

oj, vad det blev mycket att ordna med helt plötsligt!
lite spännande att skaffa sig en bostad utan att kunna titta på den innan. det känns inte som att jag kommer att åka till borlänge en gång till enbart för att kolla på en lägenhet. jag får chansa helt enkelt. pratade med en fastighetsägare som hade ett par tvåor lediga. dessa hade bra läge och var renoverade 2004 respektive 2006 och då känns det rätt lugnt även om man inte kan kolla på dom innan. hyran låg på ca 4500, det är väl normalt för en tvåa med centralt läge? eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0