på stan

det gick både bra och dåligt för mig på stan idag. bra gick det att fixa pappas ärenden. dåligt gick det att inte köpa saker till mig själv... men jag hävdar att det är ren och skär välgörenhet! på mitt favvoställe, kupan, har dom med jämna mellanrum dagar då man får fylla en kasse med kläder, gardiner och böcker för 50 kronor. alltid hittar man ju nåt. dagens skörd var inte alls dålig. i min kasse låg gardiner (en vit och 4 vita med ljust gråbeigea blommor) och följande:

image129 
två kjolar som ska amputeras likt söndagskjolen. den blåvita är inte prickig- det är småsmå stjärnor!

och:

image130 

en helt vanlig, oanvänd gina tricot t-shirt med söta pippifåglar på magen (jag har en hang up på fågelmotiv just nu!), en rutig skjorta med tiltalande broderier både fram och bak (jag känner mig obekväm i skjorta och gillar inte blått så värst mycket, men väl blombroderier) och ett hippieaktigt läderskärp.

jag köpte en grej till men den förtjänar ett helt eget inlägg... :-)

Kommentarer
Postat av: Alinne

Men åh vad söta saker du hittat :)

2008-03-18 @ 14:59:47
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: annaisa

alinne: visst är det! ibland har man tur som en tokig... :-)

2008-03-18 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0