skitdag

när man är gråtfärdig innan man har varit vaken 10 minuter så tycker jag att det är en dålig dag. det började med att jag inte hittade min mp3-spelare och morgonprommis utan den är nästintill otänkbart. jag antar att det är stress och prestationsångest i kombination som gör att jag en del dagar vaknar och känner mig jagad. mycket otrevligt.

hursomhelst kom mp3-spelaren fram från under skohyllan och efter frukost kändes det något mer hoppfullt. jag längtar efter mina träningsendorfiner och hade tänkt träna idag (ryggfarbrorn avrådde mig från träning igår) men då ringde de från jobbet och ville att jag skulle jobba 13-12 (natt alltså) vilket jag gärna gör för då har jag en anledning att inte göra allt det där som jagar mig... men det betyder också att det inte blir något endorfinrus :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0