skrattar bäst som skrattar sist

idag har jag tränat PSI, power strike impact. en skojig träningsform enligt mig men jag blev påmind om varför jag inte brukar gå på box och andra såna pass där man ska para ihop sig med nån... eftersom jag alltid tränar själv så hamnar jag antingen med nån späd liten 15-åring eller nån jättebamsing till karl. hur det går kan ni säkert lista ut själva... hursomhelst så skulle jag slå mot en stor och... hmmm... tjock... man idag. han började med att säga att han skulle ta det lugnt så jag inte skulle få ont i handlederna. jojo, jag undrar vem som har ont i hela kroppen jag? är det typiskt manligt att gå ut stenhårt fast man vet att passet räcker i 60 minuter?

när jag passerade honom på vgen ut från gymmet så sa han iaf: "du ser ju helt oberörd ut!" och, ja, jag kände mig faktiskt inte det minsta trött eller slutkörd! trevligt när man upptäcker att man är i bättre form än man kanske räknat med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0