soligt och kallt

superhärligt väder! jag gillar vinter!

dagen kommer dock att spenderas inomhus eftersom jag måste fundera över min packning... prio 1 är resväskan jag sa ta med mig när jag åker, prio 2 är 5-6 flyttkartonger som ska åka bil ner någon vecka senare. HUR ska jag veta vad jag vill ha i dessa 5-6 kartonger?

rymmer jag både dom bruna och dom svarta stövlarna?
hur många t-shirtar behöver jag?
vilka sneakers måste jag välja bort?
hur många väskor ryms det?
ska jag ta perkolatorn i handbagaget?

ja, det är så många frågor jag måste klura på. jag vet ju inte ens vad jag ska räkna med för väder? roligt men jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag förstår att det är hiskeligt svårt att packa! En resväska... Lycka till du...

2008-03-24 @ 10:31:02
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: annaisa

agneta: jag är rädd att det kommer att sluta med att jag har hunnit köpa nytt av allt för att jag inte klarar av att invänta mitt flyttlass!

2008-03-24 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0