this life

image125

när jag gick i gymnasiet brukade vi träffas hemma hos någon i gänget och se på den här underbara tv-serien. det gjordes bara 2 säsonger och jag minns att jag tyckte det var supertrist att inte få veta vad som hände sen.

döm om min förvåning när svt visade filmen this life +10 i helgen! en film om samma karaktärer 10 år senare. eftersom jag jobbade så fick den gamla vhs:en jobba lite och nu har jag sett filmen. kanske ingen cineastisk höjdare men det var ju som att träffa gamla kompisar! great!

den karaktär som jag gllar mest är miles (han som sitter längst bak med armarna i kors). han strular alltid till allting och vet inte alls vad han egentligen vill, han väcker mina djupaste sympatier! :-) i filmen tar han ett häftigt beslut som jag beundrar! 'nuff said about that.

kanske detta är en idé för aaron spelling, beverly hills 90 210 +10...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0