tillbaka från de döda

håhåjaja. ja inte är man 22 år längre inte... men det visste jag ju iofs. fredagkvällen började som sagt var med middag med en vän och gled över till många drinkar med samma vän... vi stuffade loss och kilade omkring och flirtade med unga män och försökte undvika påträngande sådana. precis som det brukar vara när man går ut bortsett från att vi inte tappade bort varandra en enda gång! gjorde två mycket intressanta bekantskaper under kvällens senare timmar. en engelsktalande person med stjärnstatus och en svensktalande som gav mig fjärilar i magen. tihi. sånt händer bara när jag ska flytta från stan. fd sambon och jag blev tillsammans några veckor innan jag flyttade till umeå. och fjärilsmannen uppenbarar sig först nu, när jag flyttar precis när som helst. är det inte typiskt så säg? jag tror att jag har en särskild utstrålning när jag är i flyttningstagen, positiv energi som en aura runtomkring mig!

nu ska jag skotta snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0