bad blogger

jag är inte en person som är bra på att blogga kontinuerligt. och det beror inte bara på mitt arbete. men lite. idag tex hade jag, rent tidsmässigt, kunnat blogga massor. men just idag kände jag inte för det och då sket jag i det, sån är jag :-) det får man nog inte göra om man har en massa läsare som förväntar sig nya klyftiga inlägg flera gånger om dagen. om man har såna läsare som jag själv... hehe. jag har en handfull bloggar som jag läser fler gånger om dagen, dom dagar då jag har tillgång till dator that is. och jag förväntar mig nya inlägg.

bara för att jag inte kommenterar en massa och länkar till andra och grejar med sånt så betyder ju inte det att jag inte uppskattar att nån läser det jag skriver! men det är, som ni säkert har märkt ;-), inte syftet med min blogg. mitt syfte är helt enkelt att få skriva lite och ha ett litet tidsfördriv! sen är det en bonus om det kan roa eller intressera någon annan!

nu ska jag se på GG och DH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0