dagens andrahandsval: annaisa

när ska någon välja mig först?

fd sambon kunde träffa mig om han inte skulle träffa sin nya tjej sen ändrade han sig så han skulle hinna träffa mig en stund innan han skulle träffa sin nya tjej. jag ville inte ha honom tillbaka på något sätt alls och jag hoppas att han och den nya blir glada av varandra men jag bor faktiskt 80 mil bort och jag är inte här så ofta. hmpfrh...

och fjärilsmannen kunde även han eventuellt träffa mig om han inte skulle följa med den här andra damen på vad det nu var. men jag var (tycker jag själv iaf!) väldigt tydlig med att jag vill träffa honom nu när jag är här uppe men även att det är han som måste välja hur han ska ha det. nu är jag ju iofs kraftigt övertygad om att han redan har gjort sitt val och jag klandrar honom inte. det är ju faktiskt roligare att vara ihop med någon som bor i samma stad.

nu ska jag gå i säng och tycka synd om mig själv en stund :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0