en ensam liten plusgrad

på marken var det vitt och termometern visade 1 plusgrad men morgonpromenaden var skön. idag känner jag mig lite längtig. jag skulle vilja åka hem till mamma och pappa redan idag men det blir inte förrän nästa vecka.

visst är det så att man börjar längta mycket mer efter saker och ting när det börjar dra ihop sig, när det inte är så länge kvar? för min del tror jag att jag kan tillåta mig att börja längta när jag vet att det inte dröjer en evighet.

på tv4:s nyhetsmorgon ska dom visa en intervju med SJP (med anledning av filmpremiären). det känns oerhört passande med tanke på att jag igår ägnade kvällen åt säsong 1! kan hända att jag börjar på säsong 2 idag om jag inte kommer på nåt annat att göra. jag borde verkligen städa upp lite ordentligt här i mitt kryp-in. men hur kul är det? jag börjar med att borsta tänderna så får vi se var jag hamnar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0